Roberto Cavalli with Edita Vilkeviciute

325. I am in Sorrento, a Corner of Paradise…325. Sono a Sorrento, un Angolo di Paradiso…

robertocavalli325. I am in Sorrento, a Corner of Paradise…

Sorrento, or Surriento as they say in the Neapolitan dialect, is one of the many gems that we have in Italy.

Here nature has created a piece of paradise on earth. Sorrento, situated on the Gulf of Naples, offers a stunning view across the water to Vesuvius – a volcano famous for having buried the Roman city of Pompeii in its volcanic ash in 79 A.D. Not far from Naples the coast road that runs through Sorrento, Positano and Praiano to Amalfi is one of the most scenic routes in the world with views of the enchanting Isle of Capri.

In this area, the colours are bright and the scents are strong, intoxicating… I’m in Sorrento to present my latest creation to the press, my new perfume that I have named PARADISE!

Created in collaboration with Coty Master Perfumers, Paradise is a perfume that I wanted to create to enhance natural feminine charm, to make every woman even more irresistible!

This fragrance evokes my travels around the world and it combines exotic Oriental fragrances, a tribute to women and their beauty.

I am in the company of the beautiful Edita Vilkeviciute who will be the face of the advertising campaign for Paradise. Her beauty is intoxicating and in the beautiful setting of Sorrento evokes this earthly Paradise…

The fireworks have concluded a fantastic evening spent in the company of so many friends.

The use of scents is lost in the mists of time. It has always been used in the art of seduction and from next February, Paradise will be your secret ally…

Un grosso bacino…

I LOVE YOU

Roberto Cavalli Blog

Roberto Cavalli Paradiso

Roberto Cavalli Paradiso

Edita Vilkeviciute

Sorrento
robertocavalli325. Sono a Sorrento, un Angolo di Paradiso…

Sorrento, o Surriento come si dice in dialetto Napoletano, è uno dei tanti gioielli che abbiamo in Italia.

Qui la natura ha creato un angolo di paradiso. Sorrento, situata nel golfo di Napoli, offre una vista mozzafiato del Vesuvio – il vulcano famoso per aver seppellito sotto una coltre di cenere la città romana di Pompei nell’eruzione del 79 d.C. Qui si trova una delle più belle strade al mondo che ci porta ad Amalfi attraversando Sorrento, Positano e Praiano con un incantevole vista sulla bella isola di Capri.

In questa zona i colori sono accesi e i profumi sono forti, inebrianti… mi trovo a Sorrento proprio per presentare alla stampa la mia ultima creazione, il mio nuovo profumo che ho chiamato PARADISO!

Creato in collaborazione con i Maestri Profumieri di Coty, Paradiso è un profumo che ho voluto creare per esaltare il naturale fascino femminile, per rendere ogni donna ancora più irresistibile!

Questo profumo rievoca i miei viaggi intorno al mondo e racchiude in se esotiche fragranze orientali, un omaggio alle donne e alla loro bellezza.

Sono in compagnia della bellissima Edita Vilkeviciute che sarà il volto della campagna pubblicitaria per Paradiso, la sua bellezza è inebriante e nella splendida cornice di Sorrento evoca questo Paradiso terrestre…

I fuochi d’artificio hanno concluso una serata fantastica trascorsa in compagnia di tanti amici.

L’uso dei profumi si perde nella notte dei tempi, da sempre è stato usato come arma di seduzione e dal prossimo Febbraio, Paradiso sarà il vostro alleato segreto…

Un grosso bacino…

I LOVE YOU

Roberto Cavalli Blog

Roberto Cavalli Paradiso

Roberto Cavalli Paradiso

Edita Vilkeviciute

Sorrento

2 replies
  1. cavallino
    cavallino says:

    Che bella sorpresa aaaaaa !!!!!! Non vedo l’ora…. !!!!!! Grazie Roberto! !!!!!!!!!!!!! :-*******

  2. Maia
    Maia says:

    Non conosco Sorrento (ma vedo che è BELLISSIMO), ma se Sorrento è un angolo del Paradiso, l’Italia è la piazza più bella della summenzionata MERAVIGLIA. Saluti.

Comments are closed.